Comença la mobilitat Erasmus a Alemanya, projecte “All on board” a Hamburg.

28/11/2022

On estan visitant el centre d’educació secundària, STADTTEILSCHULE NIENDORF.

Erasmus +. L’alumnat de segon d’ESO participant en la mobilitat Erasmus a Alemanya va viatjar el diumenge per a començar aquesta aventura.
Ja es troben realitzant totes les activitats del projecte “All on board” a Hamburg, on estan visitant el centre d’educació secundària, STADTTEILSCHULE NIENDORF.
El projecte contempla un itinerari imaginari de tren en el qual l’alumnat va aprenent llengua anglesa, el seu vocabulari, patrimoni cultural i diversitat. A part de continguts sobre l’entorn, l’ esport, o la gastronomia local entre altres.
Per altra banda les professores acompanyants, Marta i Sònia, observaran la pràctica docent a aquest centre alemany per a completar la seva visió de les matemàtiques i de l’anglès en l’educació d’ aquest país.