VAGA PER AL DIA 27 D'OCTUBRE

27/10/2022

Vaga

EN DEFENSA DE LA NOSTRA SALUT MENTAL

Des del Consell Escolar us enviem les especificacions de la VAGA PER AL DIA 27 D'OCTUBRE, EN DEFENSA DE LA NOSTRA SALUT MENTAL. Aquest és un tema que ens AFECTA  A TOTS, per aquest motiu us demane que llegiu el comunicat del SINDICAT D'ESTUDIANTS.

Recordeu també que els alumnes de 1r i 2n d'ESO no poden fer vaga, així que hauran d'assistir al centre amb normalitat.

El comunicat del Sindicat ajudarà a entendre la gravetat del asumpte a qui encara no siga conscient d'ella.

Gràcies.

Consell Escolar

Desde el Consejo Escolar os enviamos las especificaciones de la HUELGA PARA EL DÍA 27 De OCTUBRE, EN DEFENSA DE NUESTRA SALUD MENTAL. Este es un tema que nos AFECTA A TODOS, por este motivo os pido que leáis el comunicado del SINDICATO De ESTUDIANTES.

Recordad también que los alumnos de 1.º y 2.º de ESO no pueden hacer huelga, así que tendrán que asistir en el centro con normalidad. ?
El comunicado del Sindicato ayudará a entender la gravedad del asunto a quien todavía no sea consciente de ella.

Gràcies.

Consell Escolar.