Sumem un nou segell de qualitat eTwinning

16/09/2021

Al projecte " Sliding Doors in History"

Malgrat la difícil situació del passat curs degut a la pandèmia, vam continuar treballant amb la il·lusió de sempre en un projecte eTwinning, emmarcat en el programa Erasmus + de la Unió Europea. El vam dur a terme amb l'alumnat de Cultura Clàssica, Llatí i Grec amb altres docents i jòvens de Grècia i Itàlia.
Un projecte de creació de material en anglés (presentacions, pòsters, targetes, vídeos etc.) amb eines web 2.0 per a mostrar events, indrets i personatges històrics rellevants de la història d'Europa. Vam compartir la nostra història, comparant-la i connectant-la entre sí per a entendre millor el nostre present. Així, el projecte destacava el que tenim en comú i la riquesa de la nostra diversitat lingüística i cultural.
El segell de qualitat s'atorga a docents que han dut a terme un projecte excel·lent, assolint amb ell estàndards nacionals i europeus. Així doncs, suposa el reconeixement a l'esforç conjunt de professorat i alumnat, esperem que ens servisca de motivació per continuar amb el compromís del nostre institut amb la qualitat i l'apertura a la cooperació europea.
Enhorabona a tot el professorat i alumnat implicat en aquest projecte " Sliding Doors in History"!