Concurs Odissea 2021

24/03/2021

Concurs

XIV Concurs de Cultura Clàssica.

Alumnes de 3er i 4t d'ESO de Cultura Clàssica, de Llatí de 4t d'ESO i de Grec i Llatí de 1r de Batxillerat, amb els professors Joan Camarasa i Amparo Cebrián, estan participant aquesta setmana en la 14a edició del Concurs Odissea, dedicada enguany a la salut i la malaltia a Grècia i Roma.
Com diu l'organització: «Em protegiré, i protegiré els altres, amb tots els mitjans al meu abast contra la malaltia que condiciona ara les nostres vides fins a límits mai sospitats.[.]
Gràcies al meu aprenentatge, seré tmés conscient que en aquell saber antic està l'arrel, l'origen, dels coneixements científics dels nostres sanitaris, que estudien molt i treballen per a lluitar contra la malaltia».
Els nostres alumnes estan participant amb entusiasme i s'enfronten com herois moderns a les preguntes plantejades sobre la salut i la malaltia en la mitologia, la vida quotidiana, la literatura, la història i les institucions grecollatines.