Aprenem de l'hort

Aprenem a l'hort

Alumnat,durant la visita

Visita per l'hort

Els alumnes de primer d'ESO

Els alumnes de l'àmbit Científic de 1r d'ESO aprenem de l'hort. Hem après a classe escoltant, visualitzant insectes que ens podem trobar a l'hort, fent activitats i jocs respecte el i per últim, hem realitzat una visita als horts urbans de Castalla on hem pogut conèixer com accedir a ells, el seu funcionament i els diferents tipus de cultius (tradicionals, ecològics.). Agraïm a l'Ajuntament i els usuaris de l'hort la seua col.laboració perquè els nostres alumnes puguen apendre.
Sonia Castelló.

Los alumnos de 1°ESO han visitado los huertos urbanos donde algunos de los usuarios les han enseñado a distinguir diferentes tipos de cultivos, la rotación de los mismos, la preparación de la tierra, la agricultura ecológica y lis productos de temporada entre otras curiosidades.
Sara Soria.