Xarrades per a l'alumnat del centre de 4 d'ESO i de Batxillerat.

12/03/2021

Actaio

Objectiu d' Actaio

El principal objectiu del Acord Territorial per a l'Ocupació i el Desenvolupament Local Alcoi-Ibi-Ontinyent és abordar la problemàtica de la desocupació i el desenvolupament local de manera coordinada i planificada des de les entitats integrants per a l'interès comú de la ciutadania, comprometent-se a utilitzar els recursos existents d'una manera eficient i a evitar duplicitats.

1.- Fomentar la promoció de l'esperit empresarial i aprenentatge, inclosa l'economia social

3.- Impulsar la participació en l'educació i en la formació permanent en coordinació amb la comunitat educativa i contribuir amb l'objectiu de l'Agenda de Lisboa, reduir la taxa d'abandó escolar.

4.- Compartir entre els signants de l'Acorde metodologies d'intervenció, experiències i recursos per a la creació d'ocupació adaptada i creació d'empreses

5.- La promoció de la cooperació transnacional i interregional

6.- Afrontar els problemes derivats de la internacionalització de l'economia i de l'ampliació europea;

7.- Promocionar en les 3 comarques els diferents programes, lineas d'acció i ajuda de la GV.