1a Setmana de classes de 2021

16/01/2021

Classes 1a Setmana 2021

Acabada la primera setmana de classes de 2021 volem compartir unes imatges del que han sigut aquests cinc dies i transmetre-vos el nostre agraïment per la valentia de tornar a les aules per reprendre, en la mesura possible, la "normalitat.
A la preocupant situació del Covid a Castalla, s'ha afegit una onada de fred que lluny de frenar-nos, ens ha fet afrontar els obstacles més units i més conscients. Des del centre hem posat a l'abast del nostre alumnat tots els recursos de què disposem perquè totes i tots vinguéreu a les aules de la forma més segura i controlada possible. Ho heu fet molt bé però hem d'insistir en el compliment estricte de les mesures sanitàries perquè recuperar el ritme de les classes no supose cap perill per a la comunitat educativa.
L'IES Enric Valor ha obert les portes amb decisió i valentia. Estem segurs que amb la vostra ajuda el segon trimestre avançarà superant qualsevol obstacle. Ha fet fred, sí, però el Sol que lluïa hui ens calfa els ànims per afrontar, junts, les setmanes que vindran. Alumnes, professors i professores, PAS i pares i mares hem d'unir forces perquè del correcte comportament de cadascú depén la salut de tots.
Descanseu i cuideu-vos molt que dilluns ens tornarem a veure amb l'alegria de poder compartir la jornada i l'esperança ferma que, junts, superarem aquesta pandèmia.
Bon cap de setmana!