Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

12/01/2021

Imagenes Noticia

Estimats alumnes,

Hem tornat a les aules i, encara que les dades que hi ha fins ara demostren que són un espai segur, la situació de propagació del virus en la població de Castalla, ens obliga a posar-nos en alerta i

Per aquest motiu, tota la comunitat educativa, ha de contribuir per a garantir la màxima seguretat en el centre així, demanem a les famílies que l'alumnat NO ACUDISCA AL CENTRE si:

· Es presenta qualsevol simptomatologia associada amb la COVID-19.
· Algun dels convivents presenta qualsevol simptomatologia.
· L'alumne/a o convivents està a l'espera dels resultats de la prova PCR. Si es produeix la confirmació amb infecció activa per COVID-19, la persona o els familiars informarà el centre educatiu del resultat de prova positiva, el més aviat possible.

Al centre, respectarem sempre l'etiqueta respiratòria: ús de mascareta homologada, en bon estat i col·locada correctament. L'alumnat que no ho respecte serà expulsat immediatament de l'institut, amb el vist i plau de la direcció del centre i prèvia comunicació a les famílies.

La calefacció estarà funcionant tot el temps que siga necessari, però es mantindran les aules ventilades per a minimitzar la càrrega vírica a les aules, per aquest motiu es damana que vingau abrigats i abrigades.

Us recorde que el Pla de Contingència està publicat a la web i us adjunte les últimes mesures preventives després de la Resolució de 5 de gener de 2021.

Demanem la col·laboració de tots i totes per a que el nostre institut continue sent un espai segur.

Estic a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte i atendre qualsevol suggeriment.

Moltes gràcies.

Ana G. Alvite