Videoconferència amb alumnat de Grècia i Itàlia.

21/12/2020

eTwinning Sliding doors in History.

eTwinning Sliding doors in History. El 21 de desembre per videoconferència hem desitjat Bon Nadal a alumnes i mestres grecs i italians que formen part d'aquest projecte. Ens han explicat les seues costums i tradicions del Nadal al igual que nosaltres hem explicat les nostres a partir d'una presentació de Google conjunta on també hem vist les tradicions a Illa Reunió.
Després, hem jugat a un joc en el que hem repasat tot el que hem vist a la presentació. Per finalitzar,ens hem compartit els nostres usuaris de Instagram per comunicar-nos i ens em fet unes quantes fotos.
Hem pugut gaudir d'aquesta trobada tots junts, mentres que els alumnes grecs i italians estaven confinats a casa.
A aquesta reunió hem assistit l'alumnat de 1r i 2n de batx d'Humanitats.
Autores: Alumnes de grec de 1er Batx B ( Natàlia E., Sara, Sònia, Eva i Ángela).