Entrega del premi del "Concurs Europeu Classes sense fum"

12/11/2020

Premi

A l'alumnat de 1r ESO A de l'IES Enric Valor de Castalla del curs 2019-2020.

Entrega del premi del "Concurs Europeu Classes sense fum" a l'alumnat de 1r ESO A de l'IES Enric Valor de Castalla del curs 2019-2020.
El treball que va presentar la classe al "Concurs Europeu Classes sense fum" promogut per la Unió Europea i organitzat a la Comunitat valenciana per la Direcció General de Salut Pública i Addiccions, va ser premiat amb un Accèssit.

L'acte d'entrega del premi, dotat amb 500 euros per a ma­te­rial destinat a la promoció de la Salut, es va celebrar aquest dilluns 9 de novembre al pati de l'IES.

Hi van assistir el director de Salut Pública d'Alcoi, Jo­sep Fenollar, tots els i les alumnes de primer d'ESO A del curs 19-20, la tutora Sara Soria , l'orientadora Magda Rico i la direcció del Centre.
Josep Fenollar va agrair el treball dels i les alumnes, de la tutora, de l'orientadora, així com de tots els responsables de fer la proposta a l'IES Enric Valor.
Aquest concurs és una proposta que planteja i organitza Salut Pública amb l'objectiu d'inculcar a l'alumnat els avantatges de portar una vida saludable i alertar sobre els inconvenients i perills que comporta el consum de tabac.
L' alumnat i tutors participants en aquest projecte van signar a l'ini­ci de curs el compromís de no fumar durant el període establert a les bases del concurs, del qual s'ha fet un seguiment per comprovar-ne el compliment.
La mitjana d'edat per iniciar-se en el món del tabac és cada vegada més precoç, per tant, la prevenció i la conscienciació és cabdal entre els nostres jo­ves perquè prompte coneguen els perills d'aquestos hàbits tan poc saludables.

Esperem que aquest premi servisca als i les nostres alumnes per recordar els avantatges de viure una vida sense fum, partint d'una classe sense fum.