Encontre virtual en línea per celebrar el dia europeu de les llengües 202

15/10/2020

A l'etwinning "Sliding Doors in History"

Hem celebrat un encontre virtual en línea per celebrar el dia europeu de les llengües 2020 entre alumnat del nostre centre de 4t d'ESO i alumnat de:

-Istituto d'istruzione Superiore "S. Pertini - L. Montini - V. Cuoco"Campobasso, Itàlia

-1st Geniko Lykeio , Nikolaos Oikonomidis, Édessa , Grècia.

-Lycée Agricole Émile Boyer de la Giroday, Saint Paul , Illa Reunió, France.

-TOBB Fen Lisesi (TOBB Science High School), Gaziantep, Turquia. -

S'han connectat per jugar a jocs de preguntes per conèixer aspectes lingüístics dels diferents països, paraules, idiomes, geografia, entre altres temes, que han conegut i compartit.
Una festa europea en definitiva per valorar les nostres respectives llengües, conviure i compartir il.lusions.

És un treball i una tasca dins del projecte eTwinning entre els diversos centres esmentats, anomenat "Sliding Doors in History" , en el que participa el departament de cultura clàssica, llatí i grec del nostre centre i que continuarem treballant aquest curs.