2n de Batxillerat

2n de Batxillerat

Bona sort

Curs 2019-2020

Ahir 29 maig 2020 haguéssim celebrat l'acte de les orles de batxillerat de l'IES Enric Valor de Castalla, és a dir l'acte en el qual celebrem la seva promoció i la seva finalització dels estudis al nostre centre.

Aquest any no ha pogut ser i els alumnes han rebutjat celebrar un acte online simbòlic acord amb la nova realitat actual de pandèmia, esperant poder-lo realitzar presencialment en els mesos vinents.

No ha estat un curs fàcil.
El final de curs ha estat marcat per la pandèmia mundial. Una situació malauradament excepcional en la història contemporània de la qual, tant de bo, puguem extreure alguna oportunitat de creixement.

Alumnes de batxillerat, des de l'IES Enric Valor us desitgem tot el millor en el futur que comenceu amb les proves EBAU i amb els estudis o treballs que decidiu en el futur.

Us desitgem bona sort, que mai us falte la il·lusió en la vostra vida.
I que sigueu feliços.