Debat del Booki Cult, Erasmus + K229 , a Soure, Portugal,

14/02/2020

Booki cult

Primer debat de la primera mobilitat del projecte .

Debat del Booki Cult, Erasmus + K229 , a Soure, Portugal, acte central de la primera mobilitat amb alumnes del nostre centre celebrat el dia 14 de febrer i que va ser retransmés mitjançant les xarxes, a youtube i a Instagram live, on podeu trovar-ho. Let's create the biggest reading club in Europe, al nostre centre, debat sobre Extremely load and incredibly close de Jonathan Safran Foer.
Un èxit, una activitat que culmina tot el treball fet per l'alumnat amb la lectura del llibre i del posterior club de lectura.
Les activitats al voltant del club de lectura han omplit els dies anteriors a aquesta celebració i exaltació de la lectura, l'educació, coneixenent, convivència i fornació personal amb persones d'altres nacionalitats. Tota una experiència extraordinària.