Erasmus+ K229 a Soure, Portugal.

10/02/2020

Projecte Booki Cult.

Erasmus + a Soure, Portugal.
Paula E., Paula R. Alba, Abraham, Diana i Inma amb els professors Joaquín Rojo i Joan Camarasa del nostre centre han començat la segona mobilitat contemplada al projecte Erasmus + K229, la primera amb alumnes, concretamet sis alumnes de 4t i de 1r de Batxillerat, a Soure, Portugal.

Anomenat "Bookpackers por Europa: viajes inspiradores a través de culturas pasadas y presentes", el projecte pretén potenciar la lectura i el debat, l´encontre de cultures, el coneixement del patrimoni i de les llengües europees, i la consciència europea democràtica entre els nostre alumnat i els dels socis europeus. Un projecte que preveu mobilitats d´alumnat aquest curs a Polònia també.
Consta de reunions del professorat assistent, per continuar vertebrant el projecte amb els altres socis europeus a Soure, Portugal, amb representants dels següents centres :
Els amfitrions, Agrupamento de Escolas de Soure, Soure, Portugal,i -Hatice Güzelcan Anadolu Lisesi, Izmir, Turquia,
-LSS BRUNO TOUSCHEK, Grottaferrata, Itàlia,
-XX Liceum Ogolnoksztalcace, Krakow, Polònia

També un munt d'activitats que l'alumnat viurà amb la resta de companys europeus, i vivint amb un company/a portugués/a i la seua família.

Aquest projecte creguem, que com tots els que realitzem al centre, són en benefici de l´alumnat i per tant resultaran molt beneficiosos per millorar la qualitat de l'educació.