Debats Erasmus +

21/01/2020

Club de lectura

Al projecte eTwinning "Let's create the biggest reading club in Europe. Part II"
continuem amb els debats per videoconferència sobre la novel·la de Safran Foer.
El debat del 21 de gener entre Agrupamento de Escolas de Soure ( Portugal) i l' IES Enric Valor de Castalla ha sigut retransmès per Youtube, https://youtu.be/nVRqk3S3h-Y
Han participat alumnes de 1er de batxillerat, entre ells s'han presentat Diana Veha, Inma Sánchez, Paula Esteve Quiles i Paula Rodríguez, les quatre alumnes de 1er de batx que amb altres dos alumnes de 4t ( Abraham Mallo i Alba Galvañ) aniran a Portugal en febrer gràcies al nostre projecte Erasmus+ KA229, Booki Cult.
Ens han encantat les preguntes portugueses, plenes d'emocions, a través d'estes hem pogut aprofundir en l'ànima d'Òscar.
Ha estat un plaer veure els alumnes i professores portugueses amb un barret com el del protagonista d'"Extremely loud and incredibly close".