Erasmus +, Dia europeu de les llengües.

04/10/2019

Dia europeu de les llengües

Els socis del projecte Erasmus+ KA2, Booki Cult, hem celebrat junts el Dia Europeu de les llengües. Cada centre ha preparat un kahoot amb 15 preguntes sobre la seua llengua, en el nostre cas, les nostres.
 Els alumnes han participat en aquest concurs de preguntes sobre l'italià, el portugués, el polonés, el turc i les nostres llengües. Ha sigut una experiència molt interessant!
Una vegada finalitzat el termini i fet el recompte, els alumnes de l'Hatice Güzelcan Anatolian High School de Turquia han estan guanyadors del concurs "How much do you know about my language?", ells han aconseguit un 60% de respostes correctes.