Trobada d'Escoles en Valencià. Benilloba 8 de juny de 2019.

08/06/2019

Trobada

Paqui Mayor, professora de valencià del centre porta molts anys organitzant l'assistència a la Trobada, i enguany el taller serà de 18,00 a 20,00 hores, esteu totes i tots convidats!

El 8 de juny, Benilloba és el poble amfitrió de la XXXIIa Trobada d'Escoles en Valencià de l'Alcoià i el Comtat. Una trentena de pobles participen en aquesta jornada que expressa l'estima col·lectiva pel valencià alhora que reivindica viure en valencià sempre. La Trobada planteja una jornada nodrida d'activitats per al gaudi de grans i menuts. Hi ha un centenar de tallers escolars, cercavila, exposicions, contacontes, concert de música de la Gira d'Escola Valenciana, correfocs, jocs tradicionals. Paqui Mayor, professora de valencià del centre porta molts anys organitzant l'assistència a la Trobada.