TALLER D'ALUMNES AJUDANTS A PILES (VALÈNCIA)

29/04/2013

Piles

piles 2

Divendres i dissabte passats (26 i 27 d'abril) s'ha celebrat a Piles (València) un taller per a la formació d'alumnes ajudants de 1r d'ESO

Com a complement al taller que té lloc els dimecres per a la formació d'alumnes ajudants de 1r d'ESO, organitzat per l'Equip de Convivència del nostre Centre i impartit pels monitors Miguel i Maria, s'ha celebrat una jornada d'activitats a l'Alberg Juvenil de Piles, amb la companya dels tutors Carme Vidal, Joan Castells, José Antº Sánchez i José Antº Moreno.
Encara que el temps no va acompanyar del tot, van poder fer activitats dirigides pels tutors i per Miguel. Aquestes es van desenvolupar entre el divendres i el matí del dissabte i van estar relacionades amb els temes de coneixement de grup, treball en equip, la percepció, la confiança, etc.
També, el temps lliure ens va permetre gaudir de la platja (amb bany i tot per part dels més atrevits i atrevides) i de les instal·lacions.
Una gran experiència, de la qual esperem que ens quede un bon record. Ah!, i continuarem el treball amb l'ajuda de TOTS I TOTES.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor