VISITA AL PARC TECNOLÒGIC D'ACTIU

28/01/2010

Alumnes de 2n de batxillerat i 4t d'ESO visiten el parc tecnològic d'ACTIU.

Els alumnes d'Economia, Dibuix Tècnic i Tecnologia Industrial II de 2n de batxillerat, amb l'alumnat de Tecnologia de 4t d'ESO van visitar el dijous 28 de gener el parc tecnològic d'ACTIU.
Soledad Berbegal i Vicente Berbegal explicàren el desenvolupament del projecte del parc tecnològic des dels seus començaments. Van visitar una de les naus de producció, la part de logística en la qual es va posar l'accent en l'arquitectura especialment dissenyada per a Actiu, i la part d'oficines.
Van explicar el compromís de sostenibilitat que manté l'empresa. Per eixemple, el parc incorpora depòsits subterranis amb una capacitat de fins a 12.000 m3, quantitat que li permet assegurar el proveïment d'aigua per a consum industrial i el reg de jardins i que es recull de cobertes i vials, dotats tots ells de la inclinació i els mitjans oportuns.

Autor: Beatriz Toledo Jiménez Enviar correo al redactor