PRESENTACIÓ VÍDEO DROGODEPENDÈNCIES

25/09/2008

FEPAD

Divendres 26 de setembre, presentació del vídeo sobre Drogodependències elaborat pels nostres alumnes.

El proper divendres dia 26 de setembre, a les 20.30 hores, es presentarà per part de la FEPAD (Fundació per al Estudi, Prevenció i Assistència a les Drogodependències), i es presentarà a continuació el vídeo elaborat per Vicente Torres, Borja Vidal, Begoña Palazón, Sonia Torres i Isabel Pérez, alumnes de l‘IES de Castalla.
Aquest vídeo va començar a elaborar-se el curs passant dins del Pla Municipal de Prevenció del Consum de Drogues de l‘Ajuntament de Castalla, amb la participació dels esmentats alumnes que en aquell moment cursaven els seues estudis als nostre Centre i al Col·legi Maria Assumpta.
Convidem a tots els membres de la nostra Comunitat Educativa a aquest Acte.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor