EL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

27/01/2012

DENIP

Dilluns que ve, 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb diverses activitats per a tots els nivells del nostre Centre.

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau, és una jornada educativa no governamental fundada a Espanya el 1964 pel poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal Vidal i que es practica el 30 de gener de cada any, en l'aniversari de la mort del Mahatma Gandhi.
Aquest any l'IES de Castalla el celebra el proper dilluns amb diverses activitats:
Els alumnes eixiran a tercera hora, acompanyats pel professorat, i participaran en una actuació musical i ball. A continuació es llegirà un Manifest per la Pau. Fins a l'hora del pati també hi haurà una activitat de fotografies contra el Racisme.
Prèviament els alumnes ja han preparat aquest dia des de Tutoria amb diverses activitats sobre la No Violencia, la Pau, la Cooperació, etc. Així mateix, els alumnes de 2n ESO D han elaborat un mural de frases sobre la Pau, baix la direcció de la professora Carme Vidal, que serà exposat durant el Dia de la Pau.
També ens hem inclós en el Mapa del Dia de la Pau elaborat per La Fundació per la Pau.
A continuació tens més informació:

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor