ACTE FINAL DE CURS 2007/2008.

20/06/2008

fin de curs

Dimecres passat es va celebrar l'acte de final de curs 2007/08 en el qual es van lliurar les orles als alumnes de 4t d'ESO.

La celebració del final de curs va contar amb la presència del M.I. Alcalde de Castalla i els regidors d'Educació i de Cultura, a més de part de la directiva de l’AMPA “Enric Valor” de l'IES de Castalla. Van actuar de presentadors Fátima Francès i Juanjo Pérez.

Les activitats es van iniciar amb l'actuació d'un grup de músics de l'IES de Castalla, sota la direcció de Miguel Ángel Mas, professor del Centre i primer premi de marxes mores 2008. A continuació un grup d'alumnes (María, Carla, Ana Leal, Ana Sánchez, Eva, Natalia i Mª del Mar) van ballar el tema “What I feeling”.

El grup “Aixó Teatre”, sota la direcció de Rosalía Rico, van interpretar diverses peces petites (Pizza, Dones de la vida, Bon dia senyor doctor, i Secrets eròtics).

Novament, el grup de ball va interpretar “Never leave you”; “Aixó Teatre” les obres “Agost” i “Una qüestió d'honor”; i Cristina ens va divertir amb un assolit monòleg.

Fátima i Juanjo van presentar, seguidament, l'audiovisual guardonat amb el Primer Premi BOPI de bones pràctiques d'integració, recentment aconseguit per l'IES de Castalla. Com a complement, es van lliurar records a Victoriano Carbonell i Loubna Derouich pel seu treball en l'alfabetització de dones magrebines que estan desenvolupant desinteressadament en el nostre Centre.

Així es va iniciar el torn de recollida de records a aquelles institucions que al llarg de l'any han col•laborat amb nosaltres: Centre de Salut de Castalla, PREVI, Policia local de Castalla, Associació de discapacitats de Castalla i FUNDAR).

Joan Castells, com a representant del departament d'Educació Física va concedir els premis del torneig de Badminton a Rubén Moreno i Adrián Carrión (campions), Josep Picó i Jesús Sánchez (segons classificats) i Mónica Berenguer i Marina Córcoles (tercers classificats).

En l'apartat d'agraïments es va esmentar als alumnes del Programa de Qualificació professional inicial, a Fran Blas (pel seu treball en la revista), a Alberto i Jorge (per la pàgina web), i als departaments de Biologia, Tecnologia i Física (pel projecte CAM).

Es van recordar diverses notícies “En positiu” del curs i, a continuació, es van concedir els premis literaris “Dia del Llibre”: a Sergio Esteve per “Quin Peix!!!” i a Vicente Torres per “Esclavos del destino”.

Finalment es van lliurar les orles amb records també per als tutors Yolanda, Jordi i Juan Antonio, així com per a Salut per la seva continuïtat amb el grup de PEV des de 1r d'ESO.

Amb un “Bones Vacances” per a tots es va tancar l'acte.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor