Dissabte que ve, 7 de juny, per fi la Trobada

04/06/2008

Trobades 2008

Dissabte que ve se celebrarà a Castalla la 21ª edició de la Trobada d’Escoles Valencianes baix el lema “El valencià és futur. 20 anys d’ensenyament en valencià a Castalla”, amb la participació de l‘IES de Castalla.

Després del treball de més de set mesos (gràcies Paco, Joande, Carmen i Floren per la vostra especial dedicació) per fi podrem celebrar aquest dia de festa que tots i totes esperàvem.

El dia començarà a les 10 del matí amb la Cercavila a càrrec de la Societat Musical “El Sogall”, que ha estat assajant en el nostre centre durant tot el curs. Seguirà el descobriment de plaques commemoratives en la Casa d‘Enric Valor, en el CEIP Rico-Sapena i en l‘IES de Castalla.

A les 11’30 s‘iniciarà la Fireta i les activitats esportives en les pistes del nostre Centre; també se celebrarà una partida de pilota en el carrer La Corbella. A les 12’30 sortirà una primera visita al castell des de la plaça de l‘Ajuntament.

La vesprada començarà a les 17 hores amb diversos tallers, contacontes, fireta i exposicions. A les 18 hores sortirà altra nova visita al castell i berenarem en el Parc Municipal, on començarà el passacarer a càrrec de la Banda Jove de Castalla.

A les 19.30, en l‘escenari al costat de la Casa de la Cultura, es cantarà la cançó de la Trobada i s‘atorgaran diferents records. L‘acte estarà presentat pels nostres alumnes Sheila Ramón, Moisés Gil i Mª José Moreno. En el mateix lloc, actuarà a les 20’30 Urbàlia Rurana. Finalitzarem amb el correfoc “Els dimonis de darrere la Vila” de Bocairent.

Us esperem a tots i totes.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor