Cartel

el projecte eTwinning Mythi-Call! The call of the past

20/01/2022

Alumnes de llatí de 4ESO i 1Batx participen en el projecte eTwinning Mythi-Call! The call of the past amb alumnes del Liceo Classico F.Frezzi- Beata Angela Foligno d'Itàlia i del Kouvolan Yhteislyseo de Kouvola a Finlàndia.

Presentem el logo del projecte que han triat entre tots els que han realitzat els nostres alumnes i els italians. Ara estan preparant els seus primers articles mitològics en llatí i en anglés, connecten els mites al seu context actual, i també estan creant un kahoot sobre aquests articles.

El proper 31 de gener a la primera videoconferència d'alumnes de Mythi-Call! presentaran els seus treballs i valoraran quant saben de mitologia jugant a kahoots preparats pels alumnes italians i finesos.

Mythi-Call! The call of the past és un projecte basat en la producció d'activitats creatives que els alumnes duen a terme de manera autònoma o en grup a través de diverses eines digitals, amb l'objectiu d'adquirir coneixements, noves habilitats i actituds de valor pràctic tant digital com disciplinar.

El projecte pretén produir una revista en línia en anglès i en llatí sobre els mites antics i els seus forts vincles amb l'actualitat.

Imagenes cartel
ETwinning