Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

Tallers de fi de trimestre d’abans de les vacances de Nadal.

viernes, 23 de diciembre de 2022

Gràcies a totes i tots per fer que fora un èxit gràcies a la vostra col·laboració i participació..

Fotos per a les Orles.

jueves, 22 de diciembre de 2022

Tant de l’alumnat de quart i segon de FPB com de l’alumnat de segon de batxillerat del curs 2022-23.

Es busquen gegants: un projecte per fomentar l'activisme a la joventut valenciana, de Jovesólides.

miércoles, 21 de diciembre de 2022

Per al nostre alumnat de 3r d’ESO.

Diverses activitats s’han dut a terme aquestos dies davant de les festes de Nadal.

miércoles, 21 de diciembre de 2022

Gràcies de nou a tots i a totes els activistes promotors d’aquestos magnífics exemples del que volem per al nostre centre.

Concert percussió corporal i instrumental.

miércoles, 21 de diciembre de 2022

Per part dels grups de 1r, 2n i 3r ESO.

"UPCYCLING"

lunes, 19 de diciembre de 2022

L’alumnat de primer d’ESO, en la matèria de Projecte Interdisciplinar han aplicat el concepte de "UPCYCLING"

Rondalles. Companyia Pot de Plom Teatre i Xavi Castillo.

sábado, 17 de diciembre de 2022

Apostem per la recuperació i difusió de la tradició oral del territori valencià.

Erasmus + a Atenes, Grècia. Últim dia a l'institut 1st GEL Agiou Dimitriou.

sábado, 17 de diciembre de 2022

Un viatge somiat molt de temps pel professorat i alumnat Erasmus de l’IES Enric Valor de Castalla.

Taller -Reduïm ansietat -per a l’alumnat de primer de batxillerat per Regi Borde

viernes, 16 de diciembre de 2022

Es van realitzar dinàmiques per a que l’alumnat de primer fós conscient de la importància del treball constant.