Matricula 2020-2021 per als alumnes procedents del CEIP Rico Sapena

13/06/2020

Imagens Notícia
Matrícula 2020-2021

A aquesta notícia poden trobar les instruccions i tota la documentació per a realitzar el procés de matrícula per a 1r d'ESO. El termini de lliurament de sol·licituds anirà del 15 al 26 de juny.

Salutacions a totes les famílies que comencen el pròxim curs la nova etapa d'ensenyament secundari en l'IES Enric Valor. Enguany, donades les circumstàncies excepcionals que vivim, el procés de matrícula serà diferent al que estem acostumats. Per tant, preguem que lligen detingudament les instruccions que passem a detallar.

La matrícula es realitzarà completament per mitjans electrònics, per la qual cosa no serà necessari entregar cap documentació en format físic, ni acudir al centre.

Tant els impresos de matrícula que s'adjunten en aquesta notícia com la documentació a aportar s'enviaran en un únic correu electrònic a la següent adreça: 03013157@gva.es. Així mateix, poden resoldre qualsevol dubte a través d'aquest correu o trucant al telèfon del centre en horari d'atenció al públic
.

Quan s'haja processat la matrícula correctament, rebran un missatge de confirmació.

REDACCIÓ DEL CORREU

Com s'ha indicat anteriorment, el correu ha d'enviar-se a la següent adreça:

Perquè el seu correu puga identificar-se clarament, és necessari que en el camp ASSUMPTE del mateix incloguen la següent informació:

• MATRICULA 1ESO - [Nom de l'alumne/a]

En el cos del missatge poden incloure qualsevol informació que consideren rellevant per a la matrícula i que no quede recollida en el formulari de sol·licitud.

Així mateix, han d'adjuntar-se tots els documents especificats a continuació.

DOCUMENTS A ENVIAR EN EL CORREU

En el correu de matrícula han d'incloure's els següents documents:

• Formulari de sol·licitud de matrícula amb tots els camps farcits. Aquest formulari està disponible per a la seua descàrrega en la part inferior d'aquesta notícia.

• Una fotografia tipus carnet. Si han de realitzar la fotografia amb una cambra pròpia, asseguren-se de prendre la cara de l'alumne/a de front i sobre un fons blanc amb la llum necessària.

• Imatge escanejada/fotografia DEL D.N.I. / N.I.E. de l'alumne/a. Per totes dues cares.
    a. Si no té DNI, imatge escanejada/fotografia DEL LLIBRE DE FAMÍLIA on figuren les dades de l'alumne
    b. Si no té NIE, imatge escanejada/fotografia DEL PASSAPORT on figuren les dades de l'alumne.

• Imatge escanejada/fotografia de la targeta SIP de l'alumne/a. Per totes dues cares.

• Informe de salut escolar. Ha d'estar expedit pel metge de capçalera del centre de salut. Comproven que tinga la signatura i el segell del col·legiat. Seran vàlids els informes si no han passat més de 12 mesos des del seu emplenament. En qualsevol cas, l'alumne/al fet que patisca al·lèrgies, epilèpsia o que estiga impossibilitat/a totalment o parcialment per a la pràctica d'Educació Física, haurà d'avisar al centre indicant-lo en el correu. S'entregarà l'exemplar que indica "Per al Centre Docent".

NOTA: Donades les circumstàncies actuals, i si no és possible obtindre cita amb el metge de capçalera, pot posposar-se el lliurament de l'informe.

EMPLENAT DEL FORMULARI DE SOL·LICITUD DE MATRÍCULA

És important tindre en compte que els formularis de sol·licitud NO HA D'IMPRIMIR-SE.

Ha de descarregar-se, anar a la carpeta DESCÀRREGUES, i obrir-se i emplenar-se en l'ordinador fent ús d'alguna eina gratuïta com Adobe Reader (Adjuntem enllaç per a la seua descàrrega en la part inferior de la notícia). Una vegada completat, ha de guardar-se el formulari (Menú Archivo > Guardar como) i enviar directament en el correu.

El document pot signar-se mitjançant el sistema de signatura manuscrita que incorpora Adobe Reader (adjuntem també un document explicatiu de com fer-lo). o fent ús d'un certificat digital. Una vegada signat (per qualsevol de les dues opcions) i guardat el document no pot modificar-se.

Autor: Alberto Marruenda Molina Enviar correo al redactor

Arxius