CANVIS AL CURRÍCULUM DE 2n DE BATXILLERAT

04/09/2018

Imagenes Notícia
GVA

La Direcció del centre convoca a l'alumnat de 2n de Batxillerat i als seus turors i turores legals a una reunió informativa en referència al canvi de currículum. La reunió serà el dijous 6 de setembre a les 11.00 al saló d'actes del Centre.

Es comunica a tot l'alumnat de 2n Batxillerat que en compliment de la interlocutòria de mesures cautelars 259/2018 la relació de matèries opcionals específiques indicades en l'annex únic del Decret 51/2018, de 27 d'abril, del Consell, que modifica el Decret 87/2015, pel qual s'estableix el currículum i es desplega l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana inclourà també la Religió Catòlica.

Si algun alumne o alguna alumna vol modificar la seua matrícula, canviant la matèria
opcional específica per Religió Catòlica ho comunicarà en la Secretaria del Centre fins al dia
12 de setembre a les 14 h.

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor