XV JORNADES DE LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

21/03/2018

Imagenes Notícia

Arribades aquestes dates i amb les vacances de pasqua a vista, arriben com no les nostres Jornades de la Salut i la Convivència. Aquest curs celebrem la seua XV edició. I és per això que hem organitzat una sèrie d'activitats, tallers i xarrades que es portaran a terme els propers dies 26, 27 i 28 de març. En els document adjunts podeu vore cada una de les activitats programades per al nostre alumnat.

Així que el proper dilluns encetarem les jornades en horari habitual del centre i seguirem el dimarts. Cal fer menció a banda de la jornada de dimecres, perquè aquesta la passarem de 9:00 a 13:00 al poliesportiu on tindran lloc les diferents lliguetes esportives i conclourem les jornades amb la ja tradicional cursa solidària a la que vos convide a participar. Tan sols cal aportar aliments que seran destinats a les persones més necessitades mitjançant l'organització pertinent. La cursa, oberta a tot el públic, té el seu recorregut dintre del mateix poliesportiu i es podrà participar en dues modalitats: caminant o corrent. La cursa començarà a les 11:30 en la modalitat de 3km per als alumnes de 1r i 2n d'ESO i seguidament a les 12:15h la cursa de 5km i la marxa caminant.

Vos esperem!

Autor: Vicent Ortiz Alfonso Enviar correo al redactor