CAP DE SETMANA PER A EXCEL·LENTS. ÀMBIT CIENTÍFIC.

11/01/2009

Imagenes Notícia
FUNQAE

La Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Qualitat de l‘Educació dirigida a reconèixer i recompensar l‘esforç acadèmic de l‘alumnat, ha organitzat un Cap de Setmana per a Excel•lents en relació amb l‘àmbit científic

Es tracta de crear un estímul per a l‘alumnat amb els millors expedients acadèmics i amb les millors qualificacions en les àrees de Matemàtiques, Ciències de la Naturalesa i/o Física i Química, a fi de premiar el seu treball i reforçar el seu aprenentatge. La present convocatòria està dirigida a l‘alumnat que estigui cursant Tercer i Quart d‘ESO durant el curs escolar 2008-2009 en els centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.
Les activitats d‘aquest cap de setmana es realitzaran en el Centre de la CAM Els Molins, situat a Crevillent (Alacant), entre el 13 i el 15 de febrer de 2009, en règim de pensió completa. Els desplaçaments fins a aquest centre, a l‘iniciar el curs i a la seva finalització, seran per compte dels pares o tutors dels alumnes.

Els/les alumnes que desitgin participar en aquest Cap de setmana per a Excel•lents haurien d‘inscriure‘s necessàriament entre el 7 i el 25 de gener de 2009. Per a això haurien d‘emplenar la fitxa de Sol•licitud d‘Inscripció que trobaran en la secció Projectes de la web de la Fundació per a la Qualitat de l‘Educació, (www.funcae.és) que els permetrà formalitzar la inscripció a través de l‘e-mail.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor

Arxius