CAMPIONAT AUTONÒMIC D'ESPORT D'ORIENTACIÓ PER EQUIPS DE CENTRES ESCOLARS

26/09/2017

Imagenes Notícia
Orientació

El departament d'Educació Física s'encarregarà de l'organització dels equips i participants. Apunta't!

Com a complement a la formació esportiva dels nostres estudiants, s'ofereix la possibilitat als nostres alumnes de formar part d'un equip i participar en el campionat autonòmic d'orientació el 21 d'octubre de 2017, en el Complex Educatiu de Xest.
Per a formar i acompanyar als participants comptem amb la col·laboració del M.I. Ajuntament de Castalla i el Centre Esportiu Colivenc.
L'Orientació és una modadalitat esportiva en la qual l'objectiu del participant és realitzar en el menor temps possible un recorregut marcat en el plànol i sobre el terreny per punts de control. La carrera es realitza des de l'eixida fins a la meta visitant els punts de control en l'ordre indicat sobre el plànol, de manera individual i amb la brúixola com a únic instrument vàlid d'ajuda.

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor