ESPORT A L'IES ENRIC VALOR

09/12/2014

Imagenes Notícia
imatge

El nostre centre és un Centre Promotor de l'Activitat Física i l'Esport avalat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports. Recolzat per l'Ajuntament de Castalla, per l'AMPA de l'IES Enric Valor i per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports.

Aquest trimestre han començat les lligues esportives internes de l'IES Enric valor amb l'objectiu de promocionar l'esport en els esplais. Els campionats de futbet, bàsquet i bàdminton individual han estat presents en aquest primer trimestre, donant pas al Colpbol i al volei 4x4 i 6x6 per al pròxim trimestre.

Dins del nostre projecte esportiu a més de les lligues esportives podem trobar altres activitats que vos convidem a conèixer al llarg del curs.

Aquesta setmana passada el professor cinturó negre 2n dan Rafael Ribero del gimnàs Cronos ens ha visitat fent una Master class del Kárate als nostres alumnes de 3r, 4t i Batxillerat.

Durant aquesta setmana els alumnes de 1r de l'ESO aniran a la font de la Carrasca fent senderisme i els alumnes de 3r, 4t i Batxiller a patinar sobre gel a Elx.

Autor: Vicent Ortiz Alfonso Enviar correo al redactor