Campus d'Aprofundiment Científic

05/06/2013

Imagens Notícia
Imagen

El Ministeri d'Educació ha convocat el Programa d'aprofundiment científic destinat a l'alumnat de quart curs d'Educació Secundària Obligatòria.

És un projecte educatiu que consisteix en una estada en Soria de contingut pràctic sobre matèries científiques amb l'objectiu d'estimular vocacions científiques en alumnes que van a iniciar el batxillerat. L'estada combina diversos tallers en cadascuna de les àrees científiques, amb diferents experiències i simulacions pràctiques. A més inclou diverses excursions i activitats lúdiques.

Els requisits per a poder optar son ser alumne de 4º d'ESO i haver obtingut una nota mitja superior als 8 punts en els tres primers cursos d'ESO i també en els estudis de 4º d'ESO realitzats fins al tancament de la convocatòria.

El termini per presentar la sol·licitud de participació és fins al 13 de juny.

Autor: Jorge Fernández González Enviar correo al redactor